Facts

Värsta känslan: Chokladen är slut!
Bästa känslan: När jag hittar en chokladbit under kudden.
Din första tanke när du vaknar: Hur många minuter till kan jag sova?
Vad har du för ringsignal på mobilen: Massa olika.
Har du någonsin varit kär: En gång, MARCUS!
Vad har du på väggarna i ditt sovrum: Skit
Vad har du under sängen: Sängen.
Ser på: Det gör jag gärna.
Lyssnar på: Om jag orkar.
Skriv nått smart: Nått smart.
Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem: Elvis Presley.
Vad stod det i ditt senaste sms: Det var mer ett brev.
Vad vill du bli när du blir stor: Kanot paddlare.
Hur skulle dina vänner besrkiva dig: Fråga dem?
Vad skulle du vilja vara världsmästare i: Kast med liten dvärg.
Vilken kroppsdel klarar du dig utan: Använder alla.
Vilken superhjälte kraft vill du ha: Den som Sylar har i heroes!
Vad är du beroende av: Choklad.
Vad skulle du ta med dig till en öde ö: En båt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0