23:19

Har varit hos Marcus i ettan och packat massa saker idag och igår, får ju börja flytta in i morgon så det är väl dags att göra allt sådant och rengöra lägenheten tills den 31.

Såg en film igår med Marcus som heter Eagle Eye. Den var faktiskt skit bra och jag rekomenderar den starkt till alla som läser. Handlingen och sakerna som händer i filmer går inte ens att förklara. Jag tror jag frågade Marcus genom hela filmen "Hur gjorde dem det där? Hur kan dem veta det?" Och NEJ jag är inte en sådan som brukar sitta och prata mig genom filmen och störa alla andra. Så då kanske ni förstår att det var en sjuk handling. SE DEN!!


Over and out... Bjuder för övrigt på en pic som det varit dåligt med dem senaste inläggen. Enjoy.



På den första bilden tror jag att jag går i sjuan eller åttan och hade min keps period då. Andra bilden är ca ett halvårt gammalt. Mycket som har ändrats sedan dess ändå utseendemässigt. Har alltid haft mitt långa svarta/bruna hår, har permanentat det, plattat det, skruvat det, slingat, klippt lugg. Gjort allt möjligt vanligt, tills jag en dag fick för mig att klippa av mig hår mattan. Så nu är det mega kort. Och jag är faktiskt nöjd, finns så mkt mera man kan göra med det egentligen, plus att det är mkt fräschare och jag får meeer volym (superglad gubbe).

En annan sak jag inte heller har ändrat på länge när det gäller håret är färgen, så jag kanske kommer chocka igen med att färga det en annan färg, som jag chockade genom att klippa av mig det (:

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - du är så himla fin med lugg!!!!! :-)



Lycka till med flytten - har inte hört om ni behöver flytthjälp så jag antar att ni har fixat det.

Säga bara till annars :-)

2009-01-15 @ 11:38:54
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0