11:34

Det känns alltid bra den dagen man får lön, man tänker nu kan jag köpa allt det där jag tänkt köpa. Nu har jag inte körkortet att betala för heller, så då måste jag få mkt pengar över. Men då har man plötsligt blivit stor, flyttat hemifrån och ska betala exakt allting själv. Då blir det inte så mkt över som man hade tänkt ändå.

I morgon ska jag och Marcus in och köpa tapeter och diverse saker, sedan blir det utgång med familjen/släkten för att fira systers min födelsedag. Bara tjejer är det som ska med och det är första gången jag kommer att se min mamma dricka och kanske bli lite på lyset. Kan inte förstå att jag inte har sett  min mamma full på nitton år. Men i morgon kanske jag får!

Nu ska jag betala hyran och ringa Marcus.

Kommentarer
Postat av: tess

hoppas allt är bra med dig gumman=)) <3

2009-02-11 @ 17:10:16
URL: http://tessiegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0