Nitton år

Eftersom att jag fyller år på tisdag lägger jag ut en wishlist till dem som vill veta (: hihi (Jag kan tydligen inte lägga ut paint bilder så jag får skriva vad dem heter ist, så får man fråga i affären efter dem (: )

  • Denna underbara klänning från Gina Tricot för 299:-
                                      
  • Mirella Skirt från Gina Tricot för 199:-
  • Big Pumpkin Bag från Gina Tricot för 299:-
  • Pengar så klart
  • Och en ny mobil, vilket jag tvivlar på att någon kommer att köpa åt mig, så jag får nog köpa den själv för min fantastiska lön.
  • Rory Skirt från Gina Tricot för 249:-
  • Anja Turtleneck Tunic från Gina Tricot för 129:-
  • Laura Tunic från Gina Tricot för 199:-

Kommentarer
Postat av: anneli

har också fått det tidigare, inte kul.. ibland är det något litet men för vissa kan det vara allvarligare..



å det som hände dig såg ganska läskigt ut, men hoppas allt är bra nu :)

2008-09-08 @ 09:59:49
URL: http://alltidanneli.blogg.se/
Postat av: anneli

tack vad söt du e :)



såg den andra kommentaren nu..

2008-09-08 @ 10:01:09
URL: http://alltidanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0