Jag går sönder

Nu är det något grav allvarligt fel på mig. Jag är arton år gammal men har nog redan hittat tusen fel på min kropp.
Ena saken började i helgen, jag kände att det stramade lite i handen och kliade, (den vänstra), sedan under fötterna. Idag började det klia som tusan i handen och under fötterna, så jag tittar på fötterna och dem är alldeles röda. Sedan tittar jag på handen som jag gått och kliat på hela dagen, emot kylskåpet, emot ett träd till och med emot Tinka när jag klappar henne, då ser jag att handen är dubbelt så stor som den brukar vara och jag kan inte knyta näven. Fick en salva av pappa så då slutade det att klia i alla fall sedan efter några timmar gick svullnaden ner, fötterna likaså. Sedan känner jag efter att jag städat bilen att jag har ont i knäet, men inte så pass ont att jag inte klarar av det. Dagen går och jag får ondare och ondare, så nu efter jobbet när jag kom hem tittade jag på knäet och det är nästan dubbelt så stort som det andra.

Pappa hade en jättebra teori, att jag förmodligen börjar bli tjock så det poppar upp lite här och var. Först handen, sedan fötterna sedan knäet. I morgon är det säkert huvudet. Är det någon som vet vad det är? I alla fall det med handen och fötterna. Knäet gjorde jag nog illa mig när jag städade bilen, tror jag vred det åt fel håll eller nått, säkert bakvägen efter som att jag är så vig.
Lägger in en bild på knäet, har inga på händerna och fötterna dock eftersom att svullnaden nu har gått ner.

                                                      
                                                                Cp knä                   Normalt knä (för stunden)

Kommentarer
Postat av: José

Usch vad otäckt! :( Hoppas det blire bättre.



Wille hälsar :}

2008-09-05 @ 00:07:53
URL: http://josjoberg.blogg.se/
Postat av: José

Haha, jaa. Känns en aning fjantigt i dem där brillorna men jag har inte fått varit töntig på år och dagar så det behövs! :{ Har ingen i hela världen att tönta mig med. Fel att ja kommer på inez så har vi hamburgekrig?

2008-09-05 @ 00:25:00
URL: http://josjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0