23:06

Min Marcus är hemma hos mig nu, han ska sova här så vi kan mysa på min nittonde födelsedag (: Underbart.
Fick en flaska Peach Liquor, kommer inte ihåg helt vad den heter och är för lat för att titta. Men det är persikosmak i alla fall, så det ska bli spännande att smaka. Fick välja lite saker i en katalog till lägenheten av mamma och pappa, fick ett par skor av Marcus, men dem har jag visat (: och målarfärger av Sandra, eftersom att jag älskar att måla mina egna tavlor. Sedan får vi se vad man får mer dem närmaste dagarna (:

                                                                             

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Fyllt år? Varför har inte Marcus sagt något? Vi får ju aldrig vara med och fira dig - känns ju hel konstigt. Grattis i efterskott i alla fall och hemskt ledsen att vi inte fick vara med och fira dig på något sätt, känns som Marcus gått under jorden. Bjöd hit honom och dig i söndags för att fira Pelle och han sa kvällen innan att han skulle komma men har inte hört av honom sedan dess.

Kram kram min goa gumma

2008-09-15 @ 22:02:31
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Fyllt år? Varför har inte Marcus sagt något? Vi får ju aldrig vara med och fira dig - känns ju hel konstigt. Grattis i efterskott i alla fall och hemskt ledsen att vi inte fick vara med och fira dig på något sätt, känns som Marcus gått under jorden. Bjöd hit honom och dig i söndags för att fira Pelle och han sa kvällen innan att han skulle komma men har inte hört av honom sedan dess.

Kram kram min goa gumma

2008-09-15 @ 22:04:31
Postat av: Anonym

Fyllt år? Varför har inte Marcus sagt något? Vi får ju aldrig vara med och fira dig - känns ju hel konstigt. Grattis i efterskott i alla fall och hemskt ledsen att vi inte fick vara med och fira dig på något sätt, känns som Marcus gått under jorden. Bjöd hit honom och dig i söndags för att fira Pelle och han sa kvällen innan att han skulle komma men har inte hört av honom sedan dess.

Kram kram min goa gumma

2008-09-15 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0