21:19

Var in och tittade på http://malinsmedberg.blogg.se/ och såg att hon har varit med i FHM, Slitz och gjorta massa andra foto sessions. Kan inte säga mer än att jag känner mig otroligt hedrad att hon har kommenterat på min blogg, eftersom att jag ofta har velat gjort exakt samma saker som henne.
Läste även en kommentar som en tjej skrivit åt henne och den löd så här: "Postat av: SaraL
Seriöst ni är sååå patetiska, hur tusan kan ni vilja se så billiga och bete er så trashigt och utan klass? Det är så pinsamt:-) Och innan du eller någon annan lika trashig skriver att det handlar om avundsjuka...Nej, man är inte avundsjuk på någon man ser ner på. Däremot på tjejer med klass som har bra jobb, utbildning och vars liv inte går ut på att vara runkobjekt... Lycka till när du blir äldre och kanske skaffar lite iq och ditt barn blir retat i skolan för att mamma är en hora osv...Säger inte att du är en hora men det är sånt barn till utvikningsbrudar får höra och hur skämmigt är inte det. Hade skämts något så otroligt om du var min morsa. Nån dag får du nog barn och då kan du förklara för din ev dotter varför du inte hade nog med självrespekt osv. Eller önskar du samma billiga kvinnosyn och dåliga integritet till din framtida dotter?*nyfiken*Och hur är det att veta att killar som runkar och kollar era shower aldrig skulle se er som flickvänsmaterial eller giftasmaterial? Aldrig skulle kunna se er som sina barns mor? Utan bara vill sätta på och ha en trofé? Nu snackar jag bra killar, trashiga kåta killar är ett undantag, de vill säkert ha en porr-fru då de inte har nog hjärna att tänka efter lite...
Vem vill ja en fru som alla kompisar runkat till och ser som billig?

Och till Wysteriia där uppe, vad konstigt att det ringer äckliga gubbar...Vad kan det bero på? Suck."

"Och ett ytterligare tips till Wysteriia vill du bli tagen som seriös modell och syssla med reklam, för du kan lyckas tror jag om det inte är för sent...Du har rätta looken. MEN sluta vik ut dig och sluta visa upp allt, jag vet vad jag talar om man vill i reklambranschen och inom seriösa agenturer och people-agenturer inte ha slitz-stuket. Akta dig noga det kan bli din grav i modellbranschen om du fortsätter, om det redan inte är för sent..."

Jag menar vad är det för mening att slänga ur sig sådana onädiga ord, ta och rannsaka er själva ist för att klanka ner på tjejer som ni är svartsjuka på bara för att dem är både smart & snygg. (Och plus att era killar runkar till dem.)
Sedan efter den kommentaren kom en annan som jag tyckte sänkte den här tjejen och dem som höll med henne totalt: "Postat av: izza http://izabella.blogg.se
Anna Karin - håller på att starta upp ett artistbokningsföretag.
Malin - studerar journalistik
Lisa - GoGo dansare och försäljningschef för ett företag (inga namn nämnda)
Ann Marie - undersköterska
Natalie - jobbar på ett äldreboende och ska plugga till sjuksköterska
Clara - driver klädsajt
Fanny - rider VM nivå och pluggar till sjuksköterska
Rebecca - teologistudent (typ religion om jag uppfattat det hela rätt)
Carolin - ska söka till Tekniska Högskolan och plugga till civilingenjör

Så vad har dessa damer gemensamt? Utvikstjejer allihopa. fördomar är bara ett tecken på outbildade fördomsfulla
människor. Men de växer upp till slut, de också."

Inte nog med det så vågar den här tjejen inte ens att lämna ut sin blogg om hon har en eller mailen, vilket visar att hon inte vågar stå för det hon säger, endast om hon får vara anonym.

Så stå på er tjejer, låt inte ignoranta människor som SaraL komma under erat skinn. Dem vet inte vad dem pratar om och tro mig det handlar visst om avundsjuka, dem blir sura för att deras pojkvänner, män runkar till er ist för dem. Ni piggar iaf upp min vardag. Så fortsätt sätt lite krydda på den här världen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gullig du är! :)

Bra skrivet! Ja de är så löjligt, har faktiskt inte haft en tanke på dedär på länge nu eftersom jag inte gör nå av de där jobben längre.

Men har skrivit mina åsikter om det förut i nåt inlägg...

Man kan ju bara hoppas att "Sara L" och alla andra BITTER FITTOR hittat nå vettigare att göra ...



Kram o puss Malin





2008-09-02 @ 22:42:14
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0