14:22

Nu tycker jag att du har glidit efter honom tillräckligt länge, en sådan underbart fin tjej som dig ska inte behöva ta skit ifrån någon, (som du skrev själv), som inte går att nå. Jag har varit kompis med dig nu hur länge som helst och det är inte första gången jag har fått stå bredvid och se dig bli ledsen, arg, besviken på grund av en kille som inte ens förtjänar att du tittar på honom. Det är du som ska skriva att du inte går att nå till dem idioterna efter allt dem låtit dig genomlida. Du är en tiopoängare och förtjänar därför något som passar den siffran och inte något som inte ens kommer över nollan.
Nu har jag stått bredvid ett bra tag och nu kan jag inte låta bli att säga till dig på skarpen, (med kärlek i rösten), att nu räcker det! Dumpa alla skithögar och börja tänk på dig själv, strunta i hur dem mår och hur du får dem att må, det enda som räknas är att du huvudsakligen mår bra och inte tar onödig skit som du nu har gjort i ett år igen...

Det jag vill komma fram till är att jag finns här för dig och jag kommer inte att lämna din sida Ronja Söderberg <3

                                                         



Kommentarer
Postat av: Ronja

åhh, gud vad fint skrevet! Tack för att du alltid ställer upp och finns vid mina sida. Du är en av dem människorna som jag värdesätter och håller närmast hjärtat, glöm aldrig det! <3

2008-09-16 @ 22:59:49
URL: http://rsoederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0