13:31

Snart ska jag åka och jobba, börjar klockan fem och slutar elva. Får se om man är lite sugen på nuggets så kan man ta med sig några sådana hem med, yummie!
Man hör ofta att dem som jobbar på gatukök måste bli döfet eftersom att dem jobbar i ett gatukök, jag skulle vilja säga tvärtom. I alla fall för mig. Man blir dö less på hamburgare och strips och alla annan skit mat, eftersom att man är upp i ett hel dagen. Känner mig fetare bara av att stå bredvid hamburgare hela dagen.
Det sjuka är att det är alltid samma folk som är där, dem äter frukost, lunch, middag, en korv emellan och kvällsmat på Inez. Jag menar blir man inte less? Tydligen inte.
Det återstår att se om jag vaknar en dag och ser ut som en flodhäst, jag kanske kan joina Ronjas 250 kilos klubb!

"Jag är som ett 250 kilos fetto. Jag har skägg. Magtröja. Trasiga mjukisbyxor. En ful utsliten keps. Mina kompisar kallar mig för köttbullen. Och jag har väldigt svårt att se det som jag har från naveln och neråt! Nästan iallafall. Det enda som fattas med mig är att jag ska rapa och blåsa det i ansiktet på andra. Så brukar faktiskt vissa av mina tjockiskompisar göra. PÅ MIG.. "  Av: Ronja Söderberg

                                                                          


Kommentarer
Postat av: Malin

hehe, va gulligt, ja hon är sjukt söt :)

2008-09-01 @ 20:43:45
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: Åh men tackar ;)

2008-09-02 @ 00:25:02
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Ronja

såklart att du får joina tjockisklubben (: det vet du! tjocka människor är med tjocka människor, det vet väl alla?

2008-09-05 @ 22:55:46
URL: http://rsoederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0