15:53

Satt och tittade i Rusta katalogen och hittade skitfina gardiner och tapeter som jag och Marcus ska åka och köpa i helgen, sedan ska vi fixa till lägenheten, det ska bli så fiiint! Kanske blir så att Åsa kommer och hälsar på, så vi tänkte slänga på tapeterna och det innan så det ser perfekt ut :)


Det här är dem sakerna vi ska köpa på lördag och fixa lägenheten med :)

Och det här är dem jag vill ha till lägenheten, inflyttningspresent kanske? ;)

Fast toasitsen ska skulle jag vilja ha i en svart färg helst, och allting finns på rusta!

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Tapeten var sååååå fin.....jag är så glad över att du flyttar in...har sagt åt Marcus på skarpen att vara rädd om dig....sådana som du växer inte på träd....kraaaaaaam!!!!

2008-10-24 @ 00:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0