15:15

Ska nu åka och köpa lite fika, ska ha lite kalas för att jag fyllt år. Har inte hunnit ha det än, så det blir ett litet nu ist! Håller på att göra om bloggen lite med, så säg till vad ni tycker om ni tycker om den här eller den förra bättre, eller om ni inte tycker om den här alls. Men det verkar som att det inte syns än att jag har ändrat, förstår inte varför det är så, men det kommer väl skulle jag tro.

Hittade även lite roliga bilder ifrån en fotograf som heter Krims, sökte på krimskrams och fick då upp hans bilder. Vet inte riktigt om man skulle vara så sugen på att stå modell för honom i hans verk. Jag känner mig inte sugen iaf. Dem är något speciella.

                                     

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag gillar din blogg skarpt - både läsningen och den nya designen - helt rätt, mer DU.



Och vad beträffar bilderna så är de ju så sjuka - hahahaha!!!

2008-10-03 @ 22:42:40
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0