22:51

Har nu kommit hem från jobbet och Marcus. Trots att jag jobbar så mkt som jag gör, med TVÅ jobb, så känns det som att pengarna bara svävar iväg ändå och allt på grund av detta j*vla körkort som jag håller på att ta. Snart uppkörning, nästa vecka faktiskt och jag hoppas hoppas hoppas att det ska gå vägen! Efter det kommer jag att ha så mkr pengar över att jag inte ens vet vad jag ska göra för dem! (Skojar bara, ska SPARA dem så klart... tills vidare.) Och kanske köpa mig lite nya kläder som en present till mig själv för att jag klarade körkortet. Det tycker jag låter bra.
På fredag blir det Jul Gala (tror det heter så) med Min Marcus, Åsa och Mogge. Det är Åsa och Mogge som varit så otroligt underbara att bjuda med oss på detta. Det känns sjukt spännande! Tack så mkt Mogge och Åsa
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Ser att du är Marcus flickvän -

du får hälsa från Lillemor ; )...

2008-11-12 @ 15:17:24
Postat av: Lillemor

Glömde lämna min blogg...

2008-11-12 @ 15:17:49
URL: http://lworld.blogg.se/
Postat av: Kraaam/Åsa

Tack för en jättehärlig kväll - längesedan jag skrattade så mycket :-)

2008-11-16 @ 00:11:25
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0