00:15

Sitter och funderar på vad jag skulle vilja köpa för hund, har inte tittat upp vad någon av dem kostar men jag vet att man måste vara beredd på att ge en slant om man vill ha några av dem häran. Just nu är jag helt inne på att skaffa 2 bull terrier, en till mig och en till Marcus, eftersom att det är sällan man ser någon som har dem och så är dem så sjukt fina. Sedan är det bra att dem inte är så pass stora med tanke på att man bara bor i en lägenheten och man vill ha varsin hund. Så här kommer först bullterrier.



Och sedan har vi den klassiska chiuauan som alla har och som är uttjatade men som ändå är otroligt söta och småa. Så en sådan skulle inte sitta fel heller, men då är dem även svindyra på grund av Paris Hilton. Så här kommer Chiuaua, långhårig och korthårig.


Och sen min andra favorit som jag har velat haft jätte länge innan jag ombestämde mig idag till bullterrier och det är Thai Ridgeback. Dem är dock lite större och kräver mera ifrån sina ägare, MEN dem är sjukt snygga och har ett helt underbart ansikte. Dem här hundarna skulle jag köpa på stående fot på grund av deras otroliga skönhet. Så här kommer Thai Ridgeback.


Vilken av dessa tycker ni verkar bäst, finast?



Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

De två första men jag tycker ändå de ser lite läskiga ut...hahaha.

2008-11-18 @ 21:50:55
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: din enda:P

jag vill att du köper fösrtahunden åt dig själv sen köper du thi längst ner till mig sen köper vi den i mitten för oss båda att mysa med:P älskar dig

2008-11-19 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0