Tröttface

Nu ska man ha media i tre timmar (?) plus en mentor mellan. Får så jävla ont i huvudet av att sitta vid datorn flera timmar i sträck. Känns som att ögonen håller på att hoppa ur skallen. Har inte kommit på vad jag ska skriva om i tidningen heller, har fått ett uppdrag att skriva om någon känd person här runt omkring. Vem ska jag ta då? Pizza bagaren i Sörberge? Inte fan vet jag. Någon som kan ge mig tips på vem som är känd här omkring? Nämn någon som alla känner, och om den personen har någon msn, mail eller vidare som man kan kontakta dem på.
Om ni är intresserad av våran High Tech tidning så har ni en länk här, www.tidningenkiwi.se skitbra grejer (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0