Tröttast


Orkade knappt kliva upp i morse, fick använda hela min viljekraft till att få ner ena foten på golvet. Men till slut hade jag i alla fall kommit ner med halva kroppen på golvet och då blev det så pass kallt att jag var tvungen att kliva upp. Sedan åkte jag med Sandra till skolan i stället för buss, det skulle jag inte ha gjort. Vem fan är på skolan klockan sju på morgon? Petra Östberg. Kände mig lite dum.
Ska ringa en signal till älsklingen snart, se om han har klivit upp, eftersom att han skulle ha varit hos tandläkaren halv åtta. Men jag tror inte han orkade kliva upp. Han ligger nog och sussar på i sängen med go kudden.
Nu ska jag göra klart det sista lilla på foto, sedan har jag fan inte så mycket kvar av skolan. Tre veckor!
Wooow! 
Får se om jag kan skaffa något jobb till sommaren då. Får hoppas på det.

XoXo

p.s Måste få säga att du är så himla duktig Marcus som vågar lägga upp allting på bloggen, du vet att jag finns här för dig. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0