Tired

Har tränat på körkortet, så snart så kan jag boka in tid till provet :) härligt härligt.
Längtar så otroligt mkt till studenten nu, ska bli mysigt att gå med Marcus, får se vad för roligt vi kan hitta på (:
Till helgen kanske kläderna han beställde på halens kommer, får se vad för fint han köpte åt mig, han är bara för underbar.
Jag vill titta på lägenheten nu men det är lite för tidigt, måste vänta någon månad tills dess. Men man kanske kan göra en liten sneaker och låtsas att man vill låna toaletten och så smyger jag omkring där och tittar? Det skulle nog funka.
Marcus hade i alla fall sett hallen och den var gul, så då vet jag att vi måste måla om hallen i alla fall.

Nej nu ska jag fortsätta träna på the drivers license. Här kommer en dagens med.


Mjukisbyxor vette Vit t-shirt från Vero Skor från Lindex eller H&M
fan var dem kmr Moda. Kofta från okänd ort.
från.

Kommentarer
Postat av: underbar kille:P

älskar dig hjärtat du är så söt:P

2008-05-26 @ 20:42:05
Postat av: Sanna

Hej Petra!

Ursäkta att jag kikar in här hos dig, men det var Ida som visade mig sidan och jag blev så nyfiken.



Jag är ju din svägerska (Marcus äldsta syster) men vi känner ju inte varandra ännu - hoppas vi kommer att träffas mera. Du verkar vara det bästa som hänt Marcus allafall, så jag förmodar att du är en toppen tjej :0) Sååå roligt att ni ska flytta tillsammans, och vi ska ju även bo i Söråker också. Ni är alltid välkomna hem till oss.



Du får gärna kika in på min blogg också

www.sannamarie.bloggspace.se

Ha det så gott & många kramar!



P.S Ska kika in lite på Marcus blogg också. Så kul - varför kan inte alla människor ha bloggar...hi hi...

2008-05-27 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0