The way I walk


Nu har min nya blogg kommit upp, med hjälp av Josefine, hela dagen gick åt att fixa min och Marcus blogg. Tack Josefine (:
Jag blev jävligt nöjd med min leopard versus Petra bilden där uppe som jag faktiskt gjorde själv på paint, även Marcus blev jag nöjd med, får se vad han säger om det. Fast jag vet att han kommer att tycka om det (:
Så, nu kommer jag att vara väldigt noga med att uppdatera denna blogg, och kanske ska jag bli lite politiskt inblandad med så blir jag nog fan känd.
Sitter fortfarande på skolan, Sandra skulle åka och byta bil för det var slut på bensin i den hon körde nu. Ja, tydligen har vi så pass många bilar att det bara är att åka och byta upp sig. Eller så är det så att man tar bilen som Pappa har tankat upp (;
Kanske man ska köra lite bil hem då, så man kan ta det där förbannade körkortet. Ibland önskar jag att man kunde få körkortet i presentkort, betald, provet gjort, uppkörningen likaså och halkbanan, då hade det varit kanon.


XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0