Snart så

Eftersom att jag inte har något intressant att skriva, varför inte visa några roliga plagg som man kan ha i sängkammaren. Kan inte låta bli att tänka på Marcus stora flin om jag skulle ha på mig något sådant här (:

Så Marucs det här tillägnar jag till dig och dina underbara fantasi, Enjoy Baby!

(klicka på bilderna för att göra dem större. För dem som inte vet.)

Eller vad säger du Marcus,
är det det här jag ska ha när vi gifter oss?

                

Jag kan leka en insekt,                   Eller kanske rent av vara lite militär?

om du tänder på det Marcus?

                         

Have U been a bad boy?           Eller när jag tänker efter,
                                                     jag vill nog vara Pocahontas
                                       

Men jag passar nog                       Eller så är jag din lilla ängel.
bäst som Cowgirl!
                                     

Hmm, någon dag                  Eller jag kanske helt enkelt får,
kanske jag kan städa         lust att krypa in i en lampa en dag
åt dig med (:                             leka Jasmin eller nått.
                                     

Vi kan leka Indiana Jones                    Eller hemlig agent och smyga på varandra.
och rädda skatten.
                                              

Vill du att jag
ska va dirty?                       Ska vi leka pirater?
Visst (:

                                             


Hur är det Marcus                                 Merry christmas (:
känner du dig sjuk?
                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0