Slept in

Sitter nu och har religion vilket är måttligt roligt, inte för att jag gör så mkt precis. Ronjisen åt med mig idag så jag slapp sitta där ensamen (: tack stumpan. Har nu gratis sms på mobilen och det känns jävligt dejligt (: Snart ska man flytta med, har hittat en lägenhet som blir ledig till hösten, om tre månader cirka. Så nu jävlar måste jag fixa jobb! (Och körkort)
Det ska bli grymt skönt att få dela något eget med Marcus, ska bli så jävla roligt att måla om och allt (:
Vi vet vad vi vill ha för soffa iaf, men då gäller det att hitta en billig jävel, sedan är det bara sängen som fattas, eller stommen till själva sängen för säng har jag, men en sådan har jag tittat ut med.
Nej nu ska jag söka mer jobb på arbetsförmedlingen om jag inte får det i Sörberge.

XoXo

Kommentarer
Postat av: pojkvän

söt du är hjärtat :)

2008-05-26 @ 14:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0