Pussy




Här är Tovas små kattungar, jag har faktiskt redan döpt dem med. Men inte för att jag ska behålla dem, bara så att jag vet vilken som är vilken.
Bild 1 & 2: Tula (Tjej)
Bild 3 & 4: Brand (Kille)
Bild 5 & 6: Trond (Kille)
Bild 6 & 7: Tuva (Tjej) Den här svarta krabaten är i alla fall min och Marcus, den som visar alla klorna och ser livsfarlig ut. Jag har tränat henne nu så hon dödar alla folk som kommer i närheten (?)



Längtar tills helgen ännu mer nu, I morgon så ska jag åka till min kärlek (: får se vad vi hittar på för roligt. Jag vet i alla fall att vi ska se klart filmen vi började se förra helgen. Step up 2.
På söndag är det morsdag, så då ska man köpa något fint åt mammsen, sedan ska man ut och äta på söndagen med farmor och hela familjen. Jag hoppas det blir stekhuset så jag kan äta black and white! Yummie.
Jag älskar dig Marcus <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0