Plugg

Sitter och skriver på en inlämning till religionen om wicca, en sorts religion är det. Dem är inte häxor, men beter sig som häxor.
Har pluggat på körkortet med, men det gick fan inge bra. Har glömt bort så mycket, men ska ta igen det nu eftersom att jag ska göra provet snart! snart snart snart.
Jag har sockerdricka i fötterna och är hungrig, men känner att jag måste göra klart skiten någon gång så slipper jag det dem sista veckorna. Va fan det går ju fort, men det går segt ändå. Får väl se vad jag kan dra ihop.
Lämnade in CV:n idag med, så nu är det bara att vänta på samtal och se om jag får jobbet (: niice.
Nu ska jag fortsätta med plugget.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0