Plugg igen

Nu jävlar ska jag skriva klart den förbannade inlämningen, i alla fall den ena. Sen får vi la se vad det blir av den sista, den skulle ändå vara inne för flera månader sen, så några dagar till gör inget, ha ju i alla fall på mig tills nästa vecka, för då sätts betygen.
Längtar så mycket till helgen så jag kan vara med min älskling, känns konstigt att vi inte kommer frossa i mat som alla andra helger, stackaren min går ju på en sopp diet nu (: men det är mödan värt älskling. Du är redan på så mycket bättre humör, älskar när du är så här glad.
En fråga, är det normalt att en hankatt lägger sig med kattungar som är en vecka gammal och tvättar dem? Det är ju meningen att han ska ta ihjäl dem, men det gör han inte. Han beter sig som att det är hans kattungar. Knepig han är den där Gucken.

Tänkte ge er en liten wish list innan jag skriver ihjäl mig.


Denna bikni fast i vitt skulle vara härligt att få ha på stranden, det enda jag inte har är faktiskt en bikini. Kan bero på att jag så sällan behöver en bikini eftersom att jag sällan badar ute. Brukar så klart bada i ljustorps ån men inte så att jag behöver en skitläcker bikini att visa upp där.


Denna klänning från halens, sällan jag fastnar för en klänning men denna var faktiskt riktigt snygg.


Dem här strandklänningarna tyckte jag om med, bara att dra över bikinin när man har badat klart, också dessa från www.halens.se

Åh, tänk att få ha på sig detta under en snygg klänning, Marcus skulle tappa hakan.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0