Nattblogg

Ligger och tittar på film och väntar på att John blund ska komma och ta mig. Det går segt som vanligt, tar sådan jävla lång tid för mig att somna, gick och la mig tio för jag tänkte eftersom att jag ska upp tidigt så måste jag sova tidigare. Men inte gick det fortare att somna för det.
Måste bara visa er dem här bilderna på lillkillen, inte fan kommer jag ihåg att Marcus har varit så där liten (: hihi.
image8


Och här är en bild på Marcus, mig och Nova, när vi alla försöker få plats i en fåtölj.




Marcus när han färgade håret mörkt, titta vad liten han var där, förra sommaren var det.
image10


Min Marcus <3 (:

God natt folks, sov järnet XoXo -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0