Hemmåt

Nu blire hemresa, ska först hem till lägenheten i söråker och hämta mitt bankomatkort, glömde det där i helgen. Sedan ska man hem och vänta på att någon ska komma och kolla på kattungarna. Får väl se om hon bestämmer sig för att ta Tovas lilla Brand (:
Jag kan inte hjälpa det men jag döper alltid mina djur efter folk i isfolket, speciellt katterna.
Marcus blandar snart ihop alla, för hans heter Nova, min heter Tova och den nya vi ska ha heter Tuva efter sin mamma, så det kommer bli många ihopblandningar där (:
Och Marcus jag har inte stavat fel, jag skrev fel! Haha (:
Nej nu ska jag gå ifrån datorn, får så ont i huvudet av det. Får se om det blir en liten promenix med Tinka när man kommer hem, om jag hinner.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0