Goder natten

Har legat och tittat på en skitbra film, handlar om en kille som dödar folk på en hemsida som heter kill with me. Desto fler som loggar in på sidan och kolalr desto fortare dör personen. Vad tror ni folk gör? Dem kollar så klart!
Ska inte berätta slutet för er nu, brukar vara ganska duktig på det.
Nu ska jag pissa hämta en ny film, sedan lägga mig i varma sköna sängen igen. Var bara tvungen att titta in på halens en snabbis på jackan jag hittade där. Hade den inte varit så dyr hade jag nog köpt den på en gång!
Go pojken min ligger hemma i våran säng med huvudvärk, ska snart ringa han och berätta för han hur mycket jag älskar hans snarkningar om nätterna, och hur rädd jag blir när han slutar andas helt plötsligt så jag slår honom i ryggen.

By the way, kanske har fixat mig ett sommarjobb nu, kan hända att det blir ett jobb som jag stannar kvar på till och med, det är i alla fall i Sörberge, men jag tänker inte säga vart ifall att jag får jobbet och alla får för sig att komma och titta på mig när jag jobbar. Så ni får en update där sen, ska in med CV:n imorgon i alla fall.
Med körkortet går det finnemang! Ska boka tid till provet i morgon. Nice!

                              
hahah titta in pappas min                           Mamma trodde att jag var hon och att hon själv var hennes
när Marcus tar i och sjunger.                      syster på det här kortet (: haha


Jag älskar dig Marcus, dag som natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0