Feels like forever

Nu har man kommit hem, syster Sandra ringde i morse när man låg och sov med älsk, berättade att den andra katten vi har nu har fått kattungar, men att hon hade fött dem ute. Så mamma har sprungit hela morgonen och letat kattungar, hon hittade dem till slut. Men då hade två stycken redan dött och två av dem var stelfrusen och andades inte. Så mamma fick gnugga liv i dem. Så nu ligger två av Tovas kattungar med Tiilis småa, så att dem ska få mera värme. Får väl se om dem klarar sig eller inte. Svårt att veta nu, dem är så otroligt små.

Har haft en underbar helg med finast, ätit go mat och sett massa filmer. Vi har bara tagit det lugnt den här helgen, annars brukar det vara livat i söråker. Men vi höll oss faktiskt i skinnet (: stannade hemma och myste i stället.
Känns som en evighet tills jag kan åka dit igen, orkar inte ens packa upp väskan. Om jag har den packad kanske det känns som att jag ska åka snart igen (:
Saknar dig Marcus det ska du veta, ska titta om du skrivit något mer i din blogg nu :)
Nu ska jag dra mig, ska ta något att dricka sedan ska jag pissa, och efter det, ja gott folk, ska jag se en film, för jag är så sjukt trött.

XoXo


                                                             

Pappa och älsk. Världens finaste.                        En väldigt gammal bild är det här, nästan ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0