Canon ball

Vaknade, klev upp, tog ut hästen, gav katterna mat, såg en film, satt vid datorn och nu ska jag ut och gå med hunden. Vilket liv! Haha. Till helgen blir det mys i alla fall, ska fyll på mobilen med tvåhundra eftersom att man får gratis sms och 20% extra på kortet om man gör det, fast det gäller bara tills den sista så jag måste göra det idag, annars glömmer jag bara bort det. Ska träna på körkortet lite innan jag åker till Marcus, nej nu måste jag gå med hunden innan hon tuggar igenom kopplet.

By the way, Min älskling har beställt något till mig från halens, men jag får inte veta vad det är. Han beställde år honom själv och åt mig, som en student present till mig liksom (: så han kommer att vara underbart fin på studenten min älskling.
Så glöm inte att ta ledigt den tolfte nu Marcus, för du måste vara där (: Jag älskar dig Marcus <3

P.s har nu ändrat så att man kan trycka upp dem sista bilderna jag lagt upp, blir något fel ibland så dem vill helt enketl inte hoppa upp. Men nu gör dem det (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0