Början av helgen

Har jobbat sedan klockan tre, kom hem till min älskis klockan halv elva. Han hade tänd massa ljus, spelade fin musik, så tittade jag på bordet där hade han dukat upp för fin kvällsmiddag. DYR ( : ) ) ost, kex och räkor. Sedan när jag tittar in i sängen ligger världens finaste där med tre rosor i handen. Vad kunde jag göra, förutom att ge han en kväll han minns för alltid på mitt eget lilla vis. Det är jag som är Madicken.
Nu blir det film för hela slanten, orkar inte sitta som en gammal nucka vid bärbara, slutar med att jag får kutrygg, med en puckel på.

Tack för en underbar kväll älskling, det behövdes. Jag älskar dig Marcus <3

XoXo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0