Student

Ja då har man tagit studenten, dags att skaffa sig ett jobb då och bli vuxen. Betygen var bra iaf, måste få ge mig själv en applåd som hade en massa VG trots att jag inte har haft ork att plugga över huvudtaget.
Sitter och tittar på kattungarna som springer omkring här på golvet, sex stycken plus fyra stora.
Anna min underbara kusin skickar bilder till mig från studenten så jag tänkte lägga in ett par stycken så ni får se min dag.
Helgen har varit underbar som vanligt och Marcus den snyggingen ska vara här heeela vecka.
Jag älskar dig Marcus <3



För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studeeeenteeen! Fy fan vad jag är bra!
SP3B klassen genom tiderna.

Kommentarer
Postat av: tess

Grattis gumman, :d

2008-06-16 @ 11:51:09
URL: http://tessiegidlund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0