Mitt eget

Jag och Marcus har nu tittat på ett hus och en lägenhet, funderade lite på vad som var bäst för plånboken att göra, så jag frågade pappa vad som var bäst. Kom fram till att det blev dyrare att köpa huset, men ändå. Skulle det inte vara härligt att ha något eget, där man inte behövde oroa sig för att väcka grannarna om man spelade musik eller kom hem sent på kvällen, där man kan släppa ut katten utan att grannen tar in den hela tiden. Det skulle faktiskt vara underbart, men som sagt vi är inte rik varken jag eller Marcus och i längden blir det billigare med lägenheten tills vi hittar det perfekta huset.
Måste även berätta att jag har fått tillbaka pengar på skatten! 5500, härligt. Men inte en enda krona kan jag spendera på kläder eller annat skit för jag måste ha det till körkortet.
Nej nu ska jag träna på det förbannade körkortet så det går ännu bättre på provet!

p.s. Helgen har varit helt underbar, kan inte få något så bra som jag har med Marcus. Varenda helg är som en saga känns det som. Jag kan inte längta mer tills nästa. Som sagt, det är en annan värld när jag är med dig Marcus. En problemfri, stressfri m.m värld. HELT underbart med andra ord.
Jag älskar dig Marcus <3

XoXo

Kommentarer
Postat av: ååååååååå

kan inte förklara vad dom där orden kändes i kroppen tror jag blev ny kär.....och att du skriver det på bloggen så alla ser fan petra du är mitt allt ååå vad kär och gud vad jag älskar dig mitt allt

2008-06-09 @ 00:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0