Lovande

Jaha, nu är man hemma igen. Kan faktiskt säga att jag längtar jätte mkt till nästa helg redan nu, är som att man kliver in i en annan värld när man kommer hem ifrån Marcus.
Jag vill ha den där förbannade lägenheten nu, inte om tre månader utan nu!
Måste försöka spara lite pengar till körkortet nu, ska boka in ett prov och en körlektion.
Ja, helgen har varit minst sagt speciell. I alla fall början på den, men resten av den var helt underbar. Kan inte skriva med ord hur underbar Marcus är. Helgen som sagt har varit bra, eftersom att det var sjuuuukt varmt ute så var vi tvungen att åka och bada med Macke. Men så mkt bada blev det inte när vi insåg att vattnet inte var så jävla varmt, så det blev lite solning sedan hem duscha, hjälpa Morgan lite och sedan spela kubb. Lördagen var jag endast med min älskling, det var en underbar dag kan jag säga.
Ja och bara för att jag vill skryta om vilken underbar pojkvän jag har så måste jag berätta att jag har fått ett linne från halens av honom, nämligen detta (: han är bara för underbar min Marcus <3

XoXo


Kommentarer
Postat av: evigt

du ska veta att jag aldrig lämnar dig effter den här helgen jag fick av dig petra...jag älskar dig =)

2008-06-01 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0