Klar!

Nu har jag gjort klar hela fotokursen, så då är det bara en inlämning på religionen kvar, men den gör jag klar när jag kommer hem så slipper jag hela skiten resten av veckan och nästa vecka. För vet ni vad som händer nästa vecka? Jo jag tar studenten, fy fan vad jag är bra.
Känns skönt att äntligen få vara med om den dagen också, känns som att jag har pluggat hela livet. Ska gå och titta i skåpet om jag har papperet där till den sista religion saken sedan jävlar är det inte mkt kvar.
Ska hjälpa mamma idag med alla altaner och gården hemma så att det blir fint till studenten, kanske det är så pass varmt ute nu så man kan passa på att sola samtidigt.
Har en lektion kvar nu, sedan så slutar jag, men det roliga är att den inte börjar förens tjugo i ett. Ska gå och prata lite med Johanna och se om jag verkligen behöver gå på den.
Jag älskar dig Marcus, saknar dig så himla mkt <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0