Huvudvärk

Har haft ont i huvudet i två dagar och på det ont i magen för att jag har hoppat över mensen, sjukt det där. Jag har inte så speciellt ont när jag har mens men när jag hoppar över den gör det dubbelt så ondare.
Har körlektion i morgon, får hoppas på att det går bra. Jag har ju faktiskt kört på motorvägen nu, så det är inte så mycket kvar att göra. Det känns som att det kommer går fort det här, hoppas det i alla fall.

Ja helgen, vad ska man säga om den. Fick spendera halva lördagen och hela söndagen med Marcus, blev inte så mycket mer eftersom att jag jobbade hela helgen. Och i lördags ringde lillebror min och var i slagsmål i bergeforsen. Så jag, Marcus, Dennis och Robert åkte dit. Häften försvann när Marcus och Robert klev ur bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0