Hurru

Jag börjar få panik över att gå hemma hela tiden, jag vill ha ett jobb nu. Jag blir tokig. Är ute och går hela tiden för att jag inte ska ligga i sängen och se en film eller glo på TV:n hela dagarna. Känns som att jag är en latmask.
Tur att jag har min Tinka som får mig att röra på mig i alla fall.
Nu har jag totalt tolv katter i huset, känns lite roligt. Inte för att jag ska ha kvar dem, utan jag har sålt alla på blocket. förutom min svarta/bruna. Som även är den tokigaste av dem.
Nej nu ska jag plocka upp disken, söka jobb och träna på körkortet.

XoXo





Okej innan jag sätter in en bild på min och Marcus katt, hur många är det som sett en brun katt? Jag har inte det i alla fall.



Den här färgen är den konstigaste jag har sett, katten är fan brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0