Haparanda

Jaha, snart ska jag åka och jobba. Jobbar både fredag och lördag på  travet den här helgen, skönt med pengar men tärt att det är på just helgen. Aja, man får bita ihop.
Och jag har fortfarande inte hittat något jobb, och för att kunna tanka bilen när jag får körkortet så måste jag nog fan ha ett jobb, eller vad säger ni?

Fattar inte hur jag kan sova till ett idag, känner mig om det går ännu mera som en latmask, men jag ska ju jobba hela dagen då måste jag få sova?
Och det verkar som att jag har kommit in i en dröm period för varje natt nu har jag drömt en massa, och den ena drömmen är alltid sjukare än den andra.

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0