Halsfluss

Jag tror att jag har åkt på världens jävla halsfluss i alla fall. Det är vad det känns som. Började med att det gjorde lite ont igår och idag vill jag inte ens prata.
Fick en svart body och ett par nya skor av mamma & pappa igår, vet inte vad som flög i dem (: Sedan fick jag hårfärg av Anita så jag ska färga det till helgen då.
Nu har jag inte en enda sak kvar i skolan, ingen media fick jag reda på nyss, ingen religion, ingen foto, inget alls!
Känns skönt att allting äntligen är över.
Nej nu ska jag se om jag fått nått mail om kattungarna eller Marcus gitarr som ligger på blocket och tradera. Ingen som är sugen på en gitarr? En svart, el-akustisk, med stålsträngar (: Hör av er i så fall.
Sedan ska jag fixa Marcus cv och det, ska skriva ut åt min älskling <3

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0