Förbannat också

Sitter och är sjuk så inni helvete, jag vet inte vad jag ska göra för att få bort den här halsflussen/förkylningen. Det är trettio grader ute och jag sitter inne med långbyxor och en tjocktröja. Typiskt.
Om jag är sjuk på min egen student så känner ja att jag måste slå någon. Den som smittade mig kanske? Vem nu det var.
Moster min sa att jag skulle dricka tre matskedar whisky för det tar bort alla bakterier i halsen. Känns som att det kommer att bränna skönt.

Tack för ett underbart inlägg på din blogg Marcus, jag behövde det nu när jag är så sjuk och eländig. Du är bara för underbar <3 Jag älskar dig.

Ska äta surströmming idag med moster Anita och hennes familj, härligt. Får se om jag ens känner smaken av en sur strömming. Kanske inte är många som äter surströmming men det för fan jag, åt det inte när jag var liten men nu så.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen innan jag slocknar vid datorn.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0