Uppe med tuppen

Jävlar i min låda, första gången sedan skolan slutade jag klev upp tidigt utan att behöva det. Känner för att ge mig själv en applåd.
Det är skit fint väder ute, 25+ så jag tänkte gå en liten promenad med Tinka så får både hon och ja lite motion samtidigt som jag kan sola mig. Underbart.
Till helgen ska vi börja fixa Marcus lägenhet, ska städa ur hela förrådet och hela lägenheten och kasta allt som vi inte behöver. Eftersom att jag ska flytta in dit så behöver vi lite mera plats. Jag har en liiiten större säng än vad Marcus har så vi måste göra plats för den. Det kommer bli skitsnyggt.
Vi ska bo i den lägenheten tills vi vet om vi får tvåan, får vi inte den så bor vi i ettan tills vi hittar en tvåa någon annanstans.

Nu ska jag ta mig en promenad. Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0