Underbart

Har spenderat hela helgen med min Marcus, i fredags var vi på holmö och det var riktigt roligt faktiskt. Roligare än sist jag var där, den här gången var det packat med folk i alla fall.
På lördagen sov vi ut en stund sedan tvättade vi lite, var förbi och hälsade på Marcus mamma och visade våran underbart fina kattunge Tuva. Sedan så fixade vi lägenheten det vi hann i alla fall. Nästa helg ska vi städa ut förrådet och titta vad vi ska ha kvar.
Det blev grymt fint nu i lägenheten, fixade en större säng och drog ut den i stora rummet, blev så otroligt varmt inne i skrubben. Så vem vet, kanske jag kan få skrubben som en walking closet av Marcus ;)


Nu ska jag lägga mig i sängen tror jag, är så trött. God natt!

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0