Tradera

Har nämligen vunnit tre stycken saker på tradera nu, ett par byxor och två stycken outfits.
Jag måste erkänna att jag är inte spelberoende, eller har något beroende över huvudtaget men, om någon bjuder över mig på tradera känner jag att jag måste bjuda över. Annars vinner ju dem! Så jag sitter med musen i högsta högg, sitter och väntar på den där sista minuten och klickar i ett högre bud bara så att jag ska vinna.
Visst jag får ju mycket saker och jag vinner, men jag glömde bort den lilla grejjen som kallas för pengar? Hahha. Ja Petra, man måste betala om man vinner ett bud, det är inte en tävling.
Men iaf, så här ser byxorna ut som jag vann och outfitsen.

                                              

Kommentarer
Postat av: mmm pojkisen din

hmmm blir sxynd om dig bara i helgen hihi älskar dig hjärtat

2008-07-29 @ 21:25:18
Postat av: Kraaam/Åsa

Wow - jag skulle se urläcker ut i den längst till höger - hahahahahahahaha!!!!

2008-07-29 @ 21:36:06
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0