Sommar sommar sommar

Har varit ut med hundarna en sväng, var ner till ån så dem fick bada av sig lite. Så härligt väder det har varit dem här dagarna. Och visst har jag blivit brun, men det syns bara på ett ställe att jag har blivit det.
                                                                  
Man skulle kunna tro att det enda jag har på mig är skor, eftersom att det är bara där det syns. Haha. Humor.
Fick även ett väldigt överraskande samtal idag, dem ringde ifrån Inez i Sörberge och undrade om jag ville komma in och provjobba. Så måndag mellan tio och två kan ni se mig på Inez. Ska du ha ketchup och senap på hamburgaren?
Visst att jobba på Inez kanske inte är så attraktivt, men va fan, det är ett jobb och jag är så himla glad att någon hörde av sig för en gångs skull. Jag har äntligen något att göra förutom att sitta hemma! Härligt.

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0