Pytt i Panna

Snart ska jag åka och jobba, tänkte köra ett prov först till körkortet så jag har tränat lite idag i alla fall. Hinner inte med det på hela helgen eftersom att jag ska till Marcus och någon har pajjat internet för oss där.
Vad är det för sjukt folk som klättrar upp på balkongen, äter upp Marcus matlådor och tar bort internet? Ja inte fan vet jag, alla nekar till det i alla fall, men jag vet bara en som skulle vara så dum, men jag tänker dock inte nämna några namn.

Jaha, då kanske man har fixat ett jobb med, så då är det bara körkortet kvar sedan flyttar jag ihop med min älskling, känns underbart att äntligen få något eget.
Det jag ser frame mot mest är att få inreda och måla om, så jag kan få det som jag vill och Marcus så klart, men vi har praktiskt taget samma smak så det lär bli skit snyggt.

Xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0