Kommentar

Har målat naglarna i någon konstig röd brun färg, målade även tå naglarna som jag totalt hade glömt bort att jag hade.
Förbannade fluga som håller på att krascha in i huvudet på mig hela tiden. Blir tokig.
Men det roliga är att alla flugor försvinner när man tar fram flugsmällarn. Någon fler som märkt det?
Jag känner mig allmänt tråkig idag och dessutom klev jag upp åtta eftersom att min älskling ringde och väckte mig och då kunde jag lika gärna kliva upp (!) tyckte jag.
Nu har jag suttit vid datorn i fyra timmar, nästan har varit ut och mockat och tagit ut hästen med så helt nollad är jag inte (:
Vad ska folket göra denna vackra sommardag då?
Och nu vill jag faktiskt ha lite kommentarer, det är tammetusan aldrig någon som kommenterar min underbara blogg.



Kommentarer
Postat av: sandra

jaaa ja kommentera väl dårå.... fin blogg du ha syster yster :P

2008-07-16 @ 12:46:58
Postat av: annabodén

haha snyggingarna de är vi det;)

2008-07-21 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0