Ja

Min underbara älskling vann just 3500 på live poker, så i helgen blir det kina, bio, solning som så klart min älskling bjuder på :) kan man be om en underbarare pojkvän? Jag vet att man inte kan det i alla fall.
Vad ska ni göra i helgen underbara folk?
Ska även inhandla nytt smink, nytt halsband åt Tinka och möjligtvis nya kläder. Och så klart, en hundmatssäck och massa kattmat. Känns skönt att kunna ha pengarna jag får i lön på fredag till något annat än körkortet för en gåns skull.
Körde även från Alnö och hem idag, det gick skit bra. Hade gått bättre om jag inte hade en mamma, pappa och en moster som satt och sa olika saker hela tiden.
Nu ska jag fortsätta se filmen och prata med Marcus <3 i mobilen.

God natt <3

                                                                              

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Jag har din Marcus hos mig nuuuu - det har inte duuu.....HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!



Kram på dig gumman ler

2008-07-24 @ 23:09:33
URL: http://Kraaam.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0