Hur var det

Sitter som en tönt och pluggar körkort, känner att det närmar sig fortare än jag trodde och snart har jag teoriprov. Är otroligt nervös. Jag hoppas i alla fall att jag klarar det på första försöket.
Eftersom att mamma & pappa ska betala mitt körkort så ska jag och Marcus gå på bio i helgen och se Hancock (:
Det ska bli underbart roligt, var så länge sedan jag var på bio nu, sist var faktiskt med Marcus, då såg vi Sweeney Todd och den tyckte inte Marcus om så nu fick han välja film (:
Så nu ska jag boka biljetter och sedan göra ett till prov.

Förresten vad tycker ni om min design? Har gjort flera stycken headers men jag kan helt enkelt inte bestämma vilken jag ska ha.

                                        

Kommentarer
Postat av: Kraaam/Åsa

Skoj med bio - vi ska gå den 1:a augusti då Mattias fyller 13.

Duktig du är med körkortet - pluggar jag med nu och hoppas att jag även får tid till att köra...tycker det är bra gjort av dig att lägga ner tid själ och hjärta på körkortet. Det ÄR jobbigt men det kommer du fixa galant.

2008-07-23 @ 08:24:20
URL: http://Kraaam.bloggspace.se
Postat av: Petra

Tack så mycket :)

2008-07-23 @ 13:33:50
URL: http://petraos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0