Hipp

Jag har märkt att jag skriver ordet eftersom rätt så mycket, kanske jag helt enkelt tycker om det ordet.

Jag har tänkt på en annan sak med.
Jag har alltid sagt att jag förstår mig inte på tjejer som stannar hos en kille om dem blir misshandlad. Jag har alltid sagt att jag skulle lämna honom på en gång eller ja faktiskt ge tillbaka på mitt sätt. Men när man träffar den "rätte" då? När man är upp över öronen förälskad och ser igenom fingrarna med allt?
Om Marcus skulle börja slå mig, jag vet inte om jag skulle förlåta honom varje gång om han började gråta och sa att det inte var meningen eller om jag skulle gå ut i köket och hämta en kniv. Det lutar faktiskt emot det första, men det är för att jag älskar honom så otroligt mycket. Visst kanske känslorna skulle förändras om han började slå mig och då skulle jag faktiskt hämta en kniv.
Vad är eran mening om detta, skulle ni tillåta att eran livs kärlek slog er eller skulle ni lämna honom, eller ta tag i saken med egna händer?

Kommentarer
Postat av: sandra

ja hämta tjuron ja =)

2008-07-25 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0