Here I come

Helgen har varit underbar, fick en hel utekväll av Marcus på fredagen. Filmen var skitbra, oväntat slut men riktigt bra.
Fick även två linnen av Marcus från Cubus. Det är rea på hela Birsta så jag var tvungen att köpa mig två klänningar och ett par jeans.
Kan lägga in en bild på ena klänningen, har bara kort på den hittills. Hade nämligen på mig den när vi var hos Marcus mamma och umgicks lite. Måste även visa spindeln som kom och kröp på golvet.
Har inte tid med det här, har lånat spel av Marcus syster Ida så jag ska spela nu :)


                                                          

Kommentarer
Postat av: elinor

vilken trevlig blogg! ha en bra dag KRAM :)

2008-07-28 @ 13:42:57
URL: http://littleellie.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: oj vad var det för bild?

Det är lite synd att man måste ta bort hela bloggen från google för att bilderna ska försvinna, hade ju varit bra om man bara kunde varit med i söktexterna :P

2008-07-28 @ 13:47:32
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0