Blogg

Nu har jag gjort om min förbannade blogg igen, men så klart när jag går in och ska kolla på den så syns det ingen skillnad. Det kanske tar ett tag innan den ändras.
Till helgen ska man på hundträff hos våran hunduppfödare, där vi köpte Tinka och Zack. Det är 20, 30 stycken hundar som springer löst där och jag gruvar mig över att släppa lös Tinka, antingen tar hon ihjäl någon eller så tar någon ihjäl henne.
Men det bästa är att Marcus min kärlek ska följa med, det ska bli underbart. Annars hade det varit jag ensam med mamma och pappa haha. Det hade varit roligt?
Min älskling kommer i morgon i alla fall på kvällen och ska sova här eftersom att vi åker åtta på morgon. Då blire film och mys i alla fall och så slipper jag att frysa för då kan han värma mig.

Hade en sjukt äcklig dröm, den kändes så jävla verklig när jag vakna att jag höll på att börja böla, tänker inte berätta vad det handlade om men jag kan i alla fall säga skulle Marcus vara otrogen emot mig så tycker jag synd om han och tjejen han gör det med. (hihi)

xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0