Askepott

Tog ett test som jag hittade på Marcus systers (http://kraaam.bloggspace.se/) sida, man skulle se vilken sagoprinsessa man var. Som tur är så är det inte svårt att förstå sig på danska så jag fattade i alla fall vad det stod. Jag blev Askepott! Eller Askungen då :) Hahah det brukar Marcus kalla mig för ständigt.
Vilken prinsessa blev du? http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=15763


Askepott

Du er ydmyke og vakre Askepott! Selv når livet ditt står på hodet klarer du å være evig optimist og finne det positive i det! Du er tålmodig og full av håp, og en dag vil du få det du fortjener!

23.24% har falt innenfor denne kategorien.

(Du är ödmjuka och vackra Askungen! Trots att livet ditt står på huvudet? så klarar du av att vara optimistisk och finna det positiva i det. Du är tålmåodig och full av hopp och en dag vill du ha det du förtjänar! 23.24% har hamnat i denna kategori.)

 

                                             


Kommentarer
Postat av: annabodén

jag blev belle :p haha

2008-07-21 @ 14:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0