22:34

Jag känner mig aptrött och less. Har jobbat hela veckan plus helgen, men det sköna är att det är mindre stress nu när jag har körkortet, känner mig inte lika stressad över att behöva göra så mkt saker samtidigt.
Så nu väntar jag bara på att tisdagen ska komma så jag får veta om vi fick lägenheten och så väntar jag på att min bil ska bli fixad och så väntar jag på parken på lördag och så lönen och julafton så klart, efter det är det förhoppningsvis inflyttning och inredning kvar (plus sparande av pengar till saker till lägenheten.) Där har ni mina planer på två, tre månader iaf.
Nu ska jag gå och sova, eller slå på nån gamfilm iaf.

God natt precious!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0